Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.
Je stuurt de onderaannemers aan op de werf.
Je staat in voor de organisatie en de logistiek van de werf.
Je bereidt de werfvergaderingen mee voor.
Je geeft continu feedback aan de projectmanager.
Je zorgt voor een positieve sfeer op de werf waar iedereen zich welkom en gerespecteerd voelt.
Je houdt toezicht op het respecteren van de veiligheidsvoorschriften op de werf.
Je controleert nauwkeurig de uitgevoerde werken via het programma BIM360.
Een bouwwerf is jouw favorite place to be.
Je hebt een diploma uit een bouwkundige of technische richting en je hebt minimum een eerste werkervaring achter de rug.
Je bent een bezige bij, je laadt jouw batterijen op als je met zinvolle activiteiten bezig bent.
Je je houdt ervan om de belangen van mensen met elkaar te verbinden.
Je bent een foutenspeurneus die fouten opmerkt en ze snel wil oplossen.
Ons team implementeert de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: 3D-print, houtbouw, modulair- & circulair bouwen.
Het ontwerp en de bouw van onze projecten realiseren we samen met onze teams development, technics, construction en BIM.
We staan voor een doordachte pre-engineering, met een vlot projectverloop.
De focus op thema's zoals energietransitie, datamonitoring en hernieuwbare technieken coördineren we vanuit Limoengroen, ons eigen energiebedrijf.
We willen volledig CO₂-neutraal zijn tegen 2035 en deze ambitie vertalen we in concrete acties.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.
We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.
Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.
Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.
De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach.
Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.
Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.
Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.
Voor deze functie is een bedrijfswagen voorzien.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 40 uren week met 12 extralegale verlofdagen.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier