Upkot Coach Gent

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je maakt van Upkot een plek die bruist van activiteit: je organiseert maandelijks sociale activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.  

  • Je bent een luisterend oor en zorgt er zo voor dat iedereen zich thuis voelt.

  • Je maakt heldere afspraken met onze studenten en je zorgt ervoor dat iedereen zich hiervoor engageert.

  • Je zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt binnen de community.

  • Je communiceert vlot en persoonlijk met onze studenten.

  • Je overlegt met studenten en je luistert naar hun wensen en noden.

  • Je organiseert in -en uittredes, aangekondigde kamercheck-ups en verhuurmomenten.

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle praktische vragen.

  • Je herstelt kleine defecten en je contacteert onze klusdienst bij complexere mankementen en je volgt de reparaties kort op.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • ‘Always ready to rumble’, zo zouden jouw beste vrienden je omschrijven.

  • Je bent best een 'handige Harry/Henrietta' en ‘hands-on’ is jouw middle-name!

  • Je bruist van energie en kan gemakkelijk omgaan met onvoorziene omstandigheden.

  • Je bent een echte ‘mensen mens’, aan inlevingsvermogen geen gebrek.

  • Je straalt zelfvertrouwen uit en je kan assertief optreden indien nodig.

  • Je beschikt over een gezonde portie relativeringsvermogen en je kan hoofdzaak van bijzaak onderscheiden.

  • Je kan vlot overweg met digitale tools en social media.

  • Je spreekt vlot Nederlands én een aardig mondje Engels en/of Frans.

  • Je beschikt minimum over een bachelordiploma.

  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring en ook professionals met ruime werkervaring verwelkomen we graag in ons team.

  • Je woont op max. 20 minuten fietsen van onze gebouwen.

Wat je wil weten over het Coachteam:

  • Onze Upkot Coaches zijn van onschatbare waarde voor ons merk Upkot. 

  • Zij bezorgen onze studenten "the time of their life" bij Upkot.

  • Onze coaches zijn van vele markten thuis, daarom noemen we ze 'sociale alleskunders’ 😉.

  • Het enthousiasme en de 'Team Spirit' van ons Coachteam kent geen grenzen: we durven erop wedden dat je je meteen op jouw gemak voelt.

  • In sommige van onze Upkot-projecten wonen er ook 'kotkippen'!

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze  Best Workplace. 

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker talentgericht kan werken en zich goed voelt in zijn job.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door al onze betrokken MedeMerkers.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze SDG's.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de  diversiteit van onze teams.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 10 extralegale verlofdagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?