Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.
Je zorgt ervoor dat alle personeelsdossiers volledig up to date zijn.
Je bent verantwoordelijk voor een tijdige en correcte loonverwerking.
Je maakt loonsimulaties op volgens de inschaling in ons loonhuis.
Je verwerkt de jaarlijkse salaris benchmark op basis van de Reward-tool van Hudson.
Je maakt de Total Reward statements op.
Samen met de HR collega's ben je het aanspreekpunt voor vragen van werknemers.
Je beheert het wagenpark (opvolgen van laadpassen, tankkaarten en schadedossiers).
Je helpt bij het stroomlijnen van processen met betrekking tot smartphones, fietsleasing en gsm abonnementen.
Je bent verantwoordelijk voor beheer van kantoormaterialen.
Je wordt gewaardeerd omwille van jouw positieve mindset en hartelijkheid.
Je bent nieuwsgierig naar mensen en gefascineerd door de wondere wereld van HR.
Je heb een stevige bagage opgebouwd binnen payroll, comp&ben en arbeidsrecht.
Je bent een ontzorger en je haalt voldoening uit het oplossen van issues voor medeMerkers.
Je bent gezegend met een oog voor detail en sterke administratieve vaardigheden.
We zijn er als team van overtuigd: "It is a great time to be in HR". 😍
Ons hecht en warm HR-team bestaat uit een mix van vier specialisten en learnatics.
We halen het beste in elkaar naar boven en zijn gul met het geven van feedback en het delen van kennis en inzichten.
We organiseren veel van onze HR-processen in house, zoals het verzorgen van opleidingen en het rekruteren van nieuwe collega's.
Onze collega Lotte verwacht haar eerste kindje en we zoeken een fijne collega om haar te vervangen.
De jaarlijkse medeMerkerstrip vormt voor ons het hoogtepunt van het jaar, een echte boost voor onze bedrijfscultuur!
Je rapporteert aan Sofie, onze Chief Happiness Officer.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.
We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.
Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze duurzaamheidsdoelstellingen.
De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
Een 'wijze' vervangsopdracht van 6 maanden binnen het HR-team, vanaf 1 juli 2024.
De opdracht kan via een freelance statuut of als bediende opgenomen worden.
Je doorloopt een grondig onboarding programma, waarbij we de maand juli als overdracht voorzien met Lotte.
In onze Upgrade Academy staat persoonlijke groei voorop.
Ons erkennings-en waarderingsbeleid zorgt voor een hoge betrokkenheid en tevredenheid bij onze medeMerkers.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier