Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!
Je bent het gezicht en de stem van Upoffiz Loop5. Je creeërt een gastvrije ervaring voor iedereen die Upoffiz bezoekt.
Je verwelkomt mensen aan ons centraal onthaal en je maakt hen wegwijs.
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden, afhandelen en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken.
Je ziet toe op het correct gebruik van de gedeelde vergaderfaciliteiten en je communiceert indien nodig naar de gebruikers.
Je bent de contactpersoon voor gebruikers van de mobility hUP, de parkeergarage voor (deel)auto’s en fietsen. Als er zich problemen voordoen kunnen zij bij jou terecht. Hiervoor word je ondersteund door onze IT en Facility coaches.
Je maakt de planning op van onze cleaning staff en je stuurt hen aan.
Je connecteert met de andere bedrijven binnen Upoffiz en je gaat met hen in gesprek over nieuwe ideeën en ambitieuze projecten.
Je faciliteert de community van Loop5 en je organiseert evens en initiatieven die de verbinding tussen de community leden versterken.
Je gaat in dialoog met de huurders en analyseert hoe kennis op de site kan gedeeld worden.
Als Hospitality/community coach werk je nauw samen met jouw collega in een wisselend uurrooster. Je wisselt elkaar af in een shift van 7u30 tot 16u30 en van 10u tot 19u. Sporadisch weekendwerk schrikt jou niet af.
Je rapporteert aan de Head of Community van Upgrade Estate.
Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!
Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Je maakt deel uit van een team van enthousiaste coaches die Upoffiz bruisend en inspirerend maken.
Onze eigen Upgrade Academy is een plek waar stakeholders van Upgrade Estate elkaar ontmoeten en inspireren, ervaringen delen en samen werken aan innovaties.
Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega.
Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
We bieden mobiliteitsoplossingen aan op basis van de behoeftes van onze medeMerkers.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier