Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!
Als Head Of Facility ben je in de eerste plaats een inspirerend leider, zowel vaktechnisch als op het gebied van leidinggeven en coachen.
Je bent verantwoordelijk voor het strategisch en operationeel beheer van alle facilitaire activiteiten van onze projecten.
Je analyseert, implementeert en verbetert bestaande processen.
Met je uitgebreide technische kennis en analytisch vermogen los je samen met het team de klussen en technische issues op binnen de vooropgezette timing en kwaliteitsnormen.
Je beheert meerjarige budgetten voor de investeringen van onze gebouwen.
Je implementeert procedures voor risicobeoordeling en beheert verzekerings- en veiligheidsaudits.
Je zet in het kader van ons verduurzamingsplan, projecten op voor gebouwen met een levensduur van 10 jaar.
Je onderhandelt met verschillende leveranciers in functie van raamcontracten en schaalvergroting.
Je garandeert kwaliteitscontrole door onze rapporteringssoftware te koppelen aan ervaringen in de praktijk.
Je rapporteert aan onze COO en je stuurt het facility team aan.
Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!
Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Ons team Facility is een dynamisch team van technische specialisten en gezwinde planners.
Het team staat samen in voor het goed beheer van de gebouwen binnen onze brands Upkot, Upliving en Upoffiz.
Het enthousiasme van het team kent geen grenzen en dat geeft een boost aan onze communities in de gebouwen.
Zowel het oplossen van urgente klussen als het uitwerken van een preventief actieplan zijn energiegevers voor het team.
Via periodieke conceptrondes in onze gebouwen houdt het team vinger aan de pols om kwalitatief beheer te garanderen.
Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega.
Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
Voor deze functie is een bedrijfswagen voorzien.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.
We zijn net verhuisd naar een nieuw Upoffiz gebouw in Gent, een inspirerende site vol beleving.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier