Customer Care & Rent Specialist

in Gent

;

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!

https://upgrade-estate.be

Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je maakt deel uit van een driekoppig team:
    Samen met de Community Coach en de Facility Coordinator ben je verantwoordelijk voor het dagdagelijkse beheer van een aantal Upkot gebouwen in Gent

  • Je bent het enthousiaste eerstelijns contact voor zowel potentiële leads, huurders en investeerders en biedt een antwoord op hun vragen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het verhuren van de kamers: Je verwerkt de verhuurleads en organiseert/ondersteunt de Community Coach bij verhuurbezoeken

  • Je staat in voor de opmaak van huurcontracten, het opvolgen van betalingen en andere diverse administratieve handelingen.

  • Je volgt wanbetalingen op en komt op een passende manier tussen.

  • Je verwerkt de klantgegevens in onze verhuur -en beheerdatabase en houdt deze steeds up to date.

  • Je rapporteert aan onze Team Lead Customer Care en Rent.

Wat je wil weten over het Coach Team:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.

  • In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en we zijn recent genomineerd voor de 'Wellbeing-Award 2024'!

  • Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.

  • Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Onze coaches bezorgen onze studenten "the time of their life" bij Upkot.

  • In Gent beheren we onze projecten met drie teams volgens het principe van gedeeld leiderschap.

  • Binnen elk team beheren onze Community- en Hospitality coach samen met onze Facility coördinator een aantal projecten.

  • Onze collega's werken autonoom binnen hun team, eenieder binnen het eigen talent en ze ondersteunen elkaar wanneer dit nodig is.

  • Het enthousiasme en de team spirit kent geen grenzen.

  • ‘Always ready to rumble’, zo zouden we het Coach Team omschrijven.

  • Onze teams bestaat uit echte 'Mensen mensen', aan empathie en hartelijkheid geen gebrek.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega. 

  • Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.

  • Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medeMerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 10 extralegale verlofdagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?