Community & Hospitality Coach Upkot Gent

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!

https://upgrade-estate.be

Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je maakt van Upkot een plek die bruist van activiteit en waar studenten zich thuis voelen.

  • Je faciliteert en begeleidt community activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.  

  • Je organiseert jaarlijks onze memorabele Upkot party met de andere coaches van Gent.

  • Je maakt heldere afspraken met onze studenten en je zorgt ervoor dat iedereen zich hiervoor engageert.

  • Je stuurt de jobstudenten aan die jou assisteren in de verschillende gebouwen.

  • Je luistert naar wensen van studenten en vertaalt deze naar initiatieven die passen binnen de Upkot-community.

  • Je bent betrokken bij het welzijn van onze studenten zonder de rol van hulpverlener op te nemen.

  • Je beheert het gebouw en werkt samen met de facility-afdeling voor de opvolging van klussen.

  • Je steekt ook zelf de handen uit de mouwen en lost kleine defecten meteen op.

  • Je maakt van de in- en uittrededagen een ware beleving voor nieuwe en vertrekkende studenten.

  • Je werkt mee aan verhuurdagen, waarbij je kandidaat studenten en ouders persoonlijk rondleidt en gastvrij ontvangt.

  • Je bereidt deze dagen met zorg voor en staat die dag in the lead: je verdeelt taken, stuurt collega’s aan en je zorgt voor een vlot verloop.

  • Je woont in de omgeving, zodat je vlot jouw gebouwen kan bereiken.

Wat je wil weten over het Coach Team:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.

  • We zijn voor de vierde keer op rij gecertificeerd als Great Place to Work – een erkenning die de kracht bevestigt van onze cultuur waarin vertrouwen, verbondenheid en trots centraal staan.

  • Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Onze coaches bezorgen onze studenten "the time of their life" bij Upkot.

  • Het team straalt enthousiasme en team spirit uit - always ready to rumble.

  • Ownership nemen en een hands-on en actiegedreven aanpak zijn typerend voor onze coaches.

  • Onze coaches zijn echte 'Mensen mensen', met veel empathie en hartelijkheid.

  • Geen enkele dag is hetzelfde, iedereen beschikt dan ook over een flexibele hospitality mindset.

  • Coaches houden van de variatie in hun job, o.a. door zelf de handen uit de mouwen te steken.

  • Ze vinden voldoening in het zelf oplossen van kleine klussen en halen plezier uit hun handigheid.

  • Er is een nauwe samenwerking met de teams Facility en Customer Care om de optimale Upkot-beleving te realiseren.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Je doorloopt een onboarding programma onder begeleiding van een ervaren collega. 

  • Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.

  • Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medeMerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 40-uren week met 12 ADV-dagen.

Download bijlage(s)

Trots gehost door

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?