Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.
Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.
We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.
Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.
Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.
We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.
We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.
Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.
De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
Onze Upkot Coaches zijn van onschatbare waarde voor ons merk Upkot.
Zij bezorgen onze studenten "the time of their life" bij Upkot.
Onze coaches zijn van vele markten thuis, daarom noemen we ze 'sociale alleskunders’ 😉.
Het enthousiasme en de 'Team Spirit' van ons Coachteam kent geen grenzen: we durven erop wedden dat je je meteen op jouw gemak voelt.
In sommige van onze Upkot-projecten wonen er ook 'kotkippen'!
Je maakt van Demer Upkot een plek die bruist van activiteit: je organiseert maandelijks sociale activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.
Je bent een luisterend oor en zorgt er zo voor dat iedereen zich thuis voelt.
Je maakt heldere afspraken met onze studenten, zodat iedereen zich thuis voelt binnen de community.
Je zorgt ervoor dat alle afspraken helder gecommuniceerd worden.
Je communiceert vlot en persoonlijk met onze studenten.
Je overlegt met studenten en je luistert naar hun wensen en noden.
Je organiseert in -en uittredes, aangekondigde kamercheck-ups en verhuurmomenten.
Je bent het aanspreekpunt voor alle praktische vragen.
Je herstelt kleine defecten en je contacteert onze klusdienst bij complexere mankementen en je volgt de reparaties kort op.
‘Always ready to rumble’, zo zouden jouw beste vrienden je omschrijven.
Je bent best een 'handige Harry/Henrietta' en je schrikt er niet voor terug om zelf een kleine klus te fixen: ‘hands-on’ is jouw middle-name!
Je bruist van energie en kan gemakkelijk omgaan met onvoorziene omstandigheden.
Je bent een echte ‘mensen mens’, aan inlevingsvermogen geen gebrek.
Je straalt zelfvertrouwen uit en je kan assertief optreden indien nodig.
Je beschikt over een gezonde portie relativeringsvermogen en je kan hoofdzaak van bijzaak onderscheiden.
Je kan vlot overweg met digitale tools en social media.
Je spreekt vlot Nederlands én een aardig mondje Engels en/of Frans.
Je beschikt bij voorkeur over een diploma uit de richting van sociaal werk, (ortho)pedagogie, communicatie of journalistiek.
Je hebt minstens 2 jaar werkervaring.
Je woont op max. 20 minuten fietsen van het gebouw.
Ervaring als animator of leider in je jeugdbeweging is een troef.
We bieden een halftijdse job aan waarin je de vrijheid hebt om je eigen agenda te beheren. Startdatum is 1 april 2023.
Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.
MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.
Onze eigen Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.
We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.
En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier