Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!
Je maakt van Upkot een plek die bruist van activiteit: je organiseert maandelijks sociale activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.
Je bent een luisterend oor en zorgt er zo voor dat iedereen zich thuis voelt.
Je maakt heldere afspraken met onze studenten en je zorgt ervoor dat iedereen zich hiervoor engageert.
Je zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt binnen de community.
Je communiceert vlot en persoonlijk met onze studenten.
Je overlegt met studenten en je luistert naar hun wensen en noden.
Je organiseert in -en uittredes, aangekondigde kamercheck-ups en verhuurmomenten.
Je bent het aanspreekpunt voor alle praktische vragen.
Je herstelt kleine defecten en je contacteert onze klusdienst bij complexere mankementen en je volgt de reparaties kort op.
We zijn op zoek naar een collega met een contract van bepaalde duur, periode 6 maanden.
Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!
Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Onze coaches bezorgen onze studenten "the time of their life" bij Upkot.
In Gent beheren we onze projecten met drie teams volgens het principe van gedeeld leiderschap.
Binnen elk team beheren onze Community- en Hospitality coach samen met onze Facility coördinator een aantal projecten.
Onze collega's werken autonoom binnen hun team, eenieder binnen het eigen talent en ze ondersteunen elkaar wanneer dit nodig is.
Het enthousiasme en de team spirit kent geen grenzen.
‘Always ready to rumble’, zo zouden we het Coach Team omschrijven.
Onze teams bestaat uit echte 'Mensen mensen', aan empathie en hartelijkheid geen gebrek.
Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach.
Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.
Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.
Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.
Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.
Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier