Technical Facility Manager (droge technieken)

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten en young professionals en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Ons geïntegreerd beheer maakt tastbaar waar we als bedrijf voor staan: aantrekkelijke gemeenschappelijke ruimtes, een doorgedreven aandacht voor duurzaamheid, een uitstekende prijskwaliteitverhouding, convenience voor huurder en investeerder én een ‘wooncoach’ als verbindende factor.

https://upgrade-estate.be

Wat wil je weten over ons:

  • Met Upkot zijn we marktleider in studentenhuisvesting met een unieke en community gerichte aanpak.

  • Wij zijn gek van jong en gedreven aankomend talent.

  • We ondervinden dat onze kwalitatieve studenthuisvesting een positief effect heeft op de studieresultaten van onze studenten.

  • Onze coaches creëren bruisende communities. Samen met het facility team zorgen ze bovendien voor een vlekkeloos beheer, waardoor studenten en young professionals de tijd van hun leven hebben in onze projecten.

  • We organiseren standaard periodieke conceptrondes in onze gebouwen om de kwaliteit van beheer en service op te volgen, dit draagt bij tot de tevredenheid van onze klanten.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, roots, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat we voor jou in petto hebben:

  • Je staat in voor het beheer en de opvolging van alle “droge” klussen.

  • Waar mogelijk voer je zelf de klussen uit, zo niet stuur je de service partijen aan.

  • Je communiceert met alle betrokken partijen (coaches, service partijen, interne afdelingen,…)

  • Superviseren van de werkzaamheden aan installaties die door derden worden uitgevoerd (voorbereiden van bestelbonnen, controle van facturaties,…)

  • Je volgt het periodiek onderhoud en de keuringen op.

  • Je zorgt voor de verduurzaming en optimalisering van de aanwezige systemen o.a. om centraal beheer mogelijk te maken.

  • Je ondersteunt de Head of Facility en de Technical Facility Manager bij hun beheerstaken over de slimme gebouwtechnieken.

  • Je zorgt voor een correcte oplijsting van de specificaties van de installaties.

  • Ondersteunen van de Upfix Workshops.

  • Je bereidt de wekelijkse team meetings voor en woont deze bij.

Wie komt hiervoor in aanmerking?

  • Je behaalde je diploma BA4 (eventueel ook BA5). Ervaring en een leergierige houding is een must.

  • Je behaalde rijbewijs B.

  • Je beschikt over sterke technische kennis in “droge technieken” (elektro technieken, datacommunicatie, branddetectiesystemen, camerabewaking, toegangscontrole, audiovisuele toepassingen,…)

  • Lijstjes afvinken, ‘getting things done’, you love it!

  • Je omgeving zou je beschrijven als een bezige bij.

  • Je vindt het niet erg om afwisselende permanentie te bieden voor urgente problemen.

Wat mag je verwachten van ons:

  • Een job in het meest gedreven Facility team ter wereld. 😊

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

  • En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier