Technical Facilities Specialist (Elektrotechniek)

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan de realisatie van onze missie?

  • Je staat in voor het beheer en de opvolging van alle technische klussen binnen het domein elektrotechniek.

  • Je plant overleg in met leveranciers en service partijen.

  • Je communiceert met alle betrokken partijen (collega's, service partijen,…) en je logt jouw activiteiten in onze systemen.

  • Je volgt de werkzaamheden op aan installaties die door derden worden uitgevoerd (voorbereiden van bestelbonnen, controle van facturaties,…)

  • Je zorgt voor een vlotte voortgang van werkzaamheden in onze verschillende gebouwen.

  • Je volgt het periodiek onderhoud en de keuringen op.

  • Je zorgt voor de opvolging van onze verduurzamingsprojecten en de optimalisering van de aanwezige systemen.

  • Je rapporteert aan de Teamleader technical Facilities.

Dit zijn skills en talenten waarin je jezelf herkent:

  • Je beschikt over sterke technische kennis in “droge technieken” (electriciteit, verlichting, meettechniek, inregeling).

  • Als analytische probleemoplosser ben je in staat tot ‘omdenken’ om zo nieuwe mogelijkheden te creëren.

  • Je hebt een sterk ontwikkeld organisatorisch vermogen. Je weet hoofdzaak van bijzaak te onderscheiden.

  • Lijstjes afvinken, ‘getting things done’, you love it.

  • Je beschikt over een technisch georiënteerd diploma op bachelorniveau.

Wat je wil weten over ons team Facility:

  • Ons team Facility is een dynamisch team van technische specialisten en gezwinde planners.

  • Het team staat samen in voor het goed beheer van de gebouwen binnen onze brands Upkot, Upliving en Upoffiz.

  • Het enthousiasme van het Facility team kent geen grenzen want, hun efficiënte aanpak geeft een boost aan onze communities.

  • Het facility team zorgt voor een vlekkeloos beheer, waardoor studenten, young professionals en groeibedrijven comfort ervaren binnen onze gebouwen.

  • Zowel het oplossen van urgente klussen als het uitwerken van een preventief actieplan zijn energiegevers voor het team.

  • Via periodieke conceptrondes in onze gebouwen houdt het facility team vinger aan de pols om de kwaliteit van beheer en service te kunnen garanderen.

Dit wil je weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien met onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat mag je van ons verwachten in return?

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma en je kan rekenen op de begeleiding van jouw onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door het lanceren, uitwerken en samenstellen van een eigen team voor jouw ideeën.

  • In onze Upgrade Academy staat persoonlijke groei voorop.

  • Je hebt een flexibele agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Uiteraard wordt een job bij ons ook mooi verloond, een bedrijfswagen maakt deel uit van je verloningspakket.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?