Teamleader Technical Facilities

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan de realisatie van onze missie?

  • Je staat samen met het team in voor het beheer en de opvolging van alle technische klussen.

  • Je stuurt de technical projectmanagers aan, die binnen hun vakexperise klussen en projecten opvolgen.

  • Je plant overleg in met leveranciers en service partijen.

  • Je communiceert met alle betrokken partijen (collega's, service partijen,…).

  • Je supperviseert de werkzaamheden aan installaties die door derden worden uitgevoerd.

  • Je zorgt voor een vlotte voortgang van werkzaamheden in onze verschillende gebouwen.

  • Je maakt de planning voor het periodiek onderhoud en de keuringen op.

  • Je zorgt voor de opvolging van onze verduurzamingsprojecten en de optimalisering van de aanwezige systemen.

  • Je beheert de budgetten voor de verduurzamingsprojecten.

  • Je rapporteert aan de Head of Facility en je stuurt twee specialisten (HVAC en Electrotechniek) aan.

Dit zijn skills en talenten waarin je jezelf herkent:

  • Je beschikt over een ingenieursdiploma binnen het domein Electromechanica of je bouwde deze kennis op door ervaring.

  • Je bent gepassioneerd door duurzame technieken en je volgt trends en ontwikkelingen op de voet.

  • Je hebt minimum 10 jaar relevante ervaring opgebouwd, ervaring met het aansturen van mensen is een pluspunt.

  • Als analytische probleemoplosser ben je in staat tot ‘omdenken’ om zo nieuwe mogelijkheden te creëren.

  • Je hebt een sterk ontwikkeld organisatorisch vermogen, 'voordenken' is jouw tweede natuur.

  • Lijstjes afvinken, ‘getting things done’, you love it.

Dit wil je weten over ons Facility team:

  • Ons team Facility is een dynamisch team van technische specialisten en gezwinde planners.

  • Het enthousiasme van het Facility team kent geen grenzen want, hun efficiënte aanpak geeft een boost aan onze communities.

  • Het facility team zorgt voor een vlekkeloos beheer, waardoor studenten, young professionals en groeibedrijven comfort ervaren in onze projecten.

  • Zowel het oplossen van urgente klussen als het uitwerken van een preventief actieplan zijn energiegevers voor het team.

  • Via periodieke conceptrondes in onze gebouwen houdt het Facility team vinger aan de pols om de kwaliteit van beheer en service te kunnen garanderen.

Dit wil je weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien met onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma en je kan rekenen op de begeleiding van jouw onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn en het verschil te maken door het lanceren, uitwerken en samenstellen van een eigen team voor jouw ideeën.

  • In onze Upgrade Academy staat persoonlijke groei voorop.

  • Uiteraard wordt een job bij ons ook mooi verloond, een bedrijfswagen maakt deel uit van je verloningspakket.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?