Project Manager Facility

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je bent verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een aantal projecten binnen ons team.

  • Dankzij jou verloopt het registreren & toewijzen van nieuwe klussen op ons facility software platform feilloos.

  • Je volgt zelf een aantal kleine klussen op (liften, lekkages, verstoppingen,…).

  • Je verzorgt de facturatie of doorfacturatie en handelt na herstel het verder administratief proces af.

  • Je informeert onze coaches en alle betrokkenen over de voortgang van klussen, nieuwe werkwijzen, projecten, controles, enz…

  • Je verwerkt de issues en to do’s na de conceptrondes in onze gebouwen..

  • Je bereidt interne workshops en teammeetings mee voor.

  • Dankzij jou hebben we een correct overzicht over onze stock.

  • Je biedt ondersteuning bij de voorbereiding van opleveringen van onze nieuwe gebouwen.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Lijstjes afvinken, ‘getting things done’, you love it!

  • Je omgeving zou je beschrijven als een bezige bij.

  • Administratief werk schrikt jou niet af, dat biedt jou de kans om de puntjes op de i te zetten.

  • Je hebt een hoger diploma behaald in Facility Management of gelijkgesteld door ervaring.

  • Jouw drive en goesting is belangrijker dan jouw ervaring of diploma.

  • Kennis in Facility Management is een pluspunt. Bouwkundige en technische kennis is een extra troef, net als kennis van methodes in Facility Management.

  • Je spreekt Nederlands een aardig woordje Frans.

Wat je wil weten over het Facility Team:

  • Ons team Facility is een dynamisch team van technische specialisten en gezwinde planners.

  • Het team staat samen in voor het goed beheer van de gebouwen binnen onze brands Upkot, Upliving en Upoffiz.

  • Het enthousiasme van het Facility team kent geen grenzen want, hun efficiënte aanpak geeft een boost aan onze communities.

  • Het facility team zorgt voor een vlekkeloos beheer, waardoor studenten, young professionals en groeibedrijven comfort ervaren binnen onze gebouwen.

  • Zowel het oplossen van urgente klussen als het uitwerken van een preventief actieplan zijn energiegevers voor het team.

  • Via periodieke conceptrondes in onze gebouwen houdt het facility team vinger aan de pols om de kwaliteit van beheer en service te kunnen garanderen.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien met onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

  • We verhuizen heel binnenkort naar een fantastische nieuwe Upoffiz gebouw, een prachtige site vol beleving.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?