Project Manager Brussel

in Brussel-Wetstraat

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons Bouwteam Upsize:

  • Ons team implementeert de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: BIM, 3D-print, houtbouw, modulair- & circulair bouwen.

  • We staan voor een doordachte pre-engineering en garanderen dan ook een slimme, duurzame en kwalitatieve uitvoering van de werken.

  • We staan voor kwalitatief uitgevoerde werken en voor een vlot projectverloop.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je realiseert met jouw team state-of-the-art kantoren voor onze brand Upoffiz.

  • We realiseren momenteel een Upoffiz project in het bruisende hart van onze hoofdstad: Wetstraat 66, 1040 Brussel.

  • Je volgt dit project op van A tot Z: je maakt de planning op, coördineert de werken met de architect en aannemers en je bewaakt de correcte uitvoering van de werken.

  • Je houdt de budgetten up-to-date.

  • Je leidt de werfvergaderingen en maakt de verslagen op.

  • Je stuurt de aannemers aan in samenwerking met de sitemanager.

  • Je geeft instructies aan de sitemanager voor de opvolging van projecttaken en de werforganisatie.

  • Je rapporteert aan de CTO.

Welke persoonlijkheden zullen schitteren in deze job?

  • Je hebt een hoger diploma in de ingenieurswetenschappen of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt bij voorkeur 5 jaar ervaring met projectleiding in de appartementsbouw of grotere bouwprojecten.

  • Getting things done” is absoluut jouw professionele drijfveer.

  • De bouwsite is jouw 'favorite place to be' 😀

  • Je beseft als geen ander dat een vlotte oplevering het resultaat is van teamwork.

Wat mag je verwachten van ons in return:

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker en zorgt ervoor dat we met onze bouwafdeling de nieuwste methodes en tools kunnen integreren in voorbereiding en uitvoering.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die zich over jou begeleidt.

  • We bieden je een aantrekkelijk salarispakket, bedrijfswagen met extralegale voordelen.

  • We werken volgens een 40-urenweek met 12 ADV-dagen.

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier