Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je staat in voor het beheer en het up-to-date houden van het ICT-materiaal en infrastructuur.

  • Je staat in voor het beheer van Active Directory en Office 365.

  • Je begeleidt updates van gebruikersaccounts.

  • Je bent Administrator voor de diverse software-pakketten &- tools.

  • Je beheert onze Sharepoint-omgeving en de daarbij horende toegangsrechten.

  • Je biedt ondersteuning aan de medeMerkers bij ICT-problemen en/of vragen.

  • Je ondersteunt het Digital Solutions team met de onderliggende IT Infrastructuur.

  • Je monitort de telefooncentrale, printers en camerasystemen.

  • Je houdt procedures in het oog en doet suggesties ter optimalisatie.

  • Je fungeert als SPOC voor diverse externe ICT-leveranciers en softwarebedrijven.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?:

  • Je behaalde een bachelorsdiploma toegepaste informatica of gelijkwaardig door ervaring.

  • Service gericht denken én werken typeren jouw aanpak.

  • Je collega’s in no time terug ‘up en running’ krijgen, is jouw grootste professionele drijfveer.

  • Je hebt al 3 tot 5 jaar ervaring opgebouwd binnen een support-omgeving.

  • Je kan snel jouw weg vinden in diverse softwarepakketten.

Wat je wil weten over het IT team:

  • Je werkt nauw samen met het Digital Solutions team.

  • IT en Digital vormt samen een kleine bende ervaren en jonge wolven waar innovatieve drive en samenwerking elkaar vinden

  • IT en Digital zijn een belangrijk radertje in het bereiken van de groei en duurzaamheidsambities van Upgrade Estate.

  • IT zit bij Upgrade Estate niet in de bezemkast van de CFO ;-).

  • Op de schoenen van onze CIO, Stein, kan je spiekbriefjes vinden met IT buzzwords.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze  Best Workplace. 

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker talentgericht kan werken en zich goed voelt in zijn job.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door al onze betrokken MedeMerkers.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze sustainable development goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?