Assistent HR

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons HR Team:

  • We zijn er als team van overtuigd: "It is a great time to be in HR". 😍

  • Ons hecht en warm HR-team bestaat uit een mix van vijf specialisten en learnatics.

  • Waar we intens van kunnen genieten? Elkaars gezelschap, kennisdelen en Chokotoffs.

  • We organiseren het volledige selectieproces in house, net zoals de andere HR-processen.

  • Je rapporteert aan Sofie, onze Chief Happiness Officer.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je neemt diverse HR-taken op binnen de domeinen: Recruitment - Fleet - Office management.

  • Je bent verantwoordelijk voor onze deelmobiliteit en ons wagenpark.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt in ons bedrijf en verzorgt twee dagen per week het onthaal.

  • Je zorgt ervoor dat onze medeMerkers over het gewenste kantoormateriaal beschikken.

  • Je maakt van onze werkplekken bruisende communities met ‘little shots of happiness’ en maandelijkse ‘Upsport- activiteiten’.

  • Je connecteert met talent via ons eigen Ecosyteem: Upkotters en Upliving huurders.

  • Je staat in nauw contact met onderwijsinstellingen in functie van campusrecruitment.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de organisaties van stages.

  • Je stelt het programma van onze Traineeships samen en stemt daarvoor af met alle interne betrokkenen.

  • Je beheert onze Recruiter Seat op Linkedin en benadert professionals op een authentieke manier.

  • Je plant onze deelname aan jobbeurzen en evenementen in.

Welke persoonlijkheden zullen schitteren in deze job?

  • Je wordt gewaardeerd omwille van jouw positieve mindset en hartelijke persoonlijkheid.

  • Je bent nieuwsgierig naar mensen en gefascineerd door de wondere wereld van HR.

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma uit een richting waar communicatie en het mensgerichte centraal staan.

  • Je bent een Planmaker die graag doelgericht en efficiënt werkt, afvinklijstjes zijn helemaal jouw ding.

  • Je bent een Bezig bij, die gelukkig wordt van nuttige en zinvolle activiteiten en afwisseling.

  • Je bent een Stille helper, die mensen graag verder helpt en gelukkig maakt.

  • Kennis van het Frans is een voordeel in deze job.

Wat mag je verwachten van ons in return:

  • Een veelzijdige job in een warm team van enthousiastelingen.

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.

  • We bieden je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

  • We werken volgens een 38-urenweek met 5 extralegale dagen.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier