Hospitality Medewerker (halftijds)

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • Elke huurder, investeerder en medeMerker wordt automatisch lid van onze Upgrade Academy en kan gratis deelnemen aan onze inspirerende en connecterende activiteiten.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons Team:

  • Je maakt deel uit van het team Beleid.

  • Jouw collega’s Beleid houden van een dynamische werkvibe, van veel output, van eens goed te lachen tussendoor en van samen aan de toekomst van Upgrade Estate te timmeren.

  • Je duikt in een warm bad van nieuwe collega’s, want vanuit jouw functie kom je in contact met àlle Upgraders.

  • Beleidsmedewerker Julie staat klaar om jou te coachen.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je werkt 5 halve dagen per week vanuit onze Upgrade Academy (Sint Pietersnieuwstraat).

  • Je bent eerste aanspreekpunt in de Upgrade Academy en zorgt ervoor dat huurders, bezoekers & medeMerkers er optimaal kunnen vergaderen, evenementen organiseren of hun afspraken ontvangen.

  • Je helpt mee met de organisatie van evenementen die doorgaan in de Upgrade Academy. Dit kunnen klantenevenementen zijn, keynotes voor investeerders, workshops voor studenten of zelfs een bedrijfsfeestje.

  • Je zorgt voor een optimaal beheer van het gebouw, houdt toezicht op netheid en de goede werking van de materialen in de vergader - & evenementruimtes.

  • Je meldt technische defecten aan jouw collega's van Facility en digitale problemen volg je op met het IT team.

  • Je stuurt de externe poetsploeg aan.

  • Je zorgt voor sfeer en gezelligheid in de Upgrade Academy, zodat iedereen graag in het gebouw over de vloer komt.

Met welke talenten schitter jij ongetwijfeld in deze job?

  • Je bruist van energie en kan gemakkelijk omgaan met onvoorziene omstandigheden, elke dag is immers anders.

  • Je bent een positivo, jouw glas is altijd halfvol en jouw enthousiasme werkt aanstekelijk.

  • Je bent een stille helper, je geniet er van om jouw collega's en onze gasten verder te helpen en te ontzorgen.

  • Je bent een bezige bij, je laadt jouw batterijen op als je met zinvolle activiteiten bezig bent.

  • Je kan vlot overweg met digitale tools, verschillende software pakketten en social media.

  • Je spreekt vlot Nederlands én een aardig mondje Frans.

  • Je hebt minimum jouw ASO of TSO diploma op zak. Met een richting als Onthaal en Public Relations, Moderne talen, Toerisme, KMO Administratie zit je alvast goed.

  • Idealiter woon je in centrum Gent en kan je volgens een flexibel uurrooster werken (mooie afwisseling van voormiddag, namiddag en af en toe avondwerk).

Wat mag je verwachten van ons in return:

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.

  • Een boeiende job met contract van bepaalde duur tot einde 2023.

  • In januari 2024 verhuizen we naar onze gloednieuwe gebouwen aan Upoffiz- Loop 5 in Gent en nemen we jou misschien mee op in het nieuwe Hospitality team?

  • Onze eigen Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

  • En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier