Finance Officer

in Gent

;

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!

https://upgrade-estate.be

Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je staat in voor de boekhouding van meerdere Upkot en Upliving vennootschappen.

  • Je verricht hiervoor voorbereidende en uitvoerende financieel-administratieve taken, zoals: inboeken van inkoop -en verkoopfacturen, correcte toepassing van BTW-regels, dagelijkse opvolgen van betalingen van de huurgelden, ...

  • Je voert ook diverse administratieve taken uit, zoals: verzenden correspondentie, opvolging vorderingen, archief van de financiële administratie bijhouden, ...

  • Je contacteert en informeert huurders en leveranciers in het kader van facturatie en betalingen.

  • Je rapporteert aan Ciska, onze Head of Finance.

Wat je wil weten over het Finance Team:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.

  • In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en we zijn recent genomineerd voor de 'Wellbeing-Award 2024'!

  • Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.

  • Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Wie finance hoort denkt aan cijfers, maar ons team gaat een stap verder...

  • We zijn een echte business partner voor de hele organisatie.

  • Bij ons in het bedrijf wordt hard gelachen, zeker op de Finance afdeling!

  • Onze Finance collega's dragen zorg voor hun entiteiten alsof het hun eigen kindjes zijn.

  • Iedereen kent 'Universal Nation' als de favoriete song van Jean-Marie, onze CFO.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega. 

  • Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden mobiliteitsoplossingen aan op basis van de behoeftes van onze medeMerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

  • We zijn net verhuisd naar een nieuw Upoffiz gebouw in Gent, een inspirerende site vol beleving.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?