Finance Officer

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je staat in voor de boekhouding van meerdere Upkot en Upliving vennootschappen.

  • Je verricht hiervoor voorbereidende en uitvoerende financieel-administratieve taken, zoals inboeken van inkoop -en verkoopfacturen, correcte toepassing van BTW-regels, dagelijkse opvolgen van betalingen van de huurgelden, ...

  • Je voert ook diverse administratieve taken uit, zoals verzenden correspondentie, opvolging vorderingen, archief van de financiële administratie bijhouden, ...

  • Je contacteert en informeert huurders en leveranciers in het kader van facturatie en betalingen.

  • Je rapporteert aan Ciska, onze Head of Finance.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Je hebt een diploma boekhouden op zak of een eerste werkervaring achter de rug in een boekhoudkundige omgeving.

  • Je houdt van orde en structuur, dat geeft jou rust in jouw werk.

  • Je geniet er van om onze klanten, stakeholders en collega's verder te helpen en te ontzorgen.

  • Je laadt jouw batterijen op als je met zinvolle activiteiten bezig bent en to do's kan af checken.

Wat je wil weten over het Finance Team?

  • In 2018 werden we bekroond tot Best Finance team.

  • Wie finance hoort denkt aan cijfers, maar ons team gaat een stap verder...

  • We zijn een echte business partner voor de hele organisatie.

  • Bij ons in het bedrijf wordt hard gelachen, zeker op de Finance afdeling!

  • Onze Finance collega's dragen zorg voor hun entiteiten alsof het hun eigen kindjes zijn.

  • Iedereen kent 'Push' als de favoriete song van Jean-Marie, onze CFO.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?