Digital Marketeer

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je voert digitale marketingcampagnes uit gericht op leadgeneratie en merkbekendheid.

  • Je optimaliseert campagnes op verschillende kanalen, waaronder sociale media, zoekmachines en e-mailmarketing.

  • Je analyseert campagneresultaten en je doet aanbevelingen voor verbetering.

  • Je werkt samen met creatieve teams om aansprekende en effectieve marketingmaterialen te ontwikkelen.

  • Je beheert budgetten en je volgt de ROI van de marketinginspanningen op.

  • Je test growth hacks en kijkt wat wel en wat niet werkt.

  • Je gaat actief op zoek naar trends en opportuniteiten op vlak van lead generation.

  • Je staat in voor de rapportering van budgetten van sociale mediacampagnes en digitale advertenties.

  • Je onderhoudt alle sociale media advertenties voor de verschillende brands.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Je hebt minimum 3 jaar werkervaring opgebouwd bij een agency of digitaal georiënteerd bedrijf.

  • Je behaalde een Bachelor of Master in Marketing, Communicatie, of een gerelateerd veld.

  • Je beschikt over een uitgebreide kennis van SEO, SEM, Google Analytics, Hubspot en social media platforms.

  • Je kan wervelend schrijven in het Nederlands en Engels.

  • ‘Meten is weten’ is jouw professionele drijfveer.

  • Als analytische probleemoplosser ben je in staat tot ‘omdenken’ om zo nieuwe mogelijkheden te creëren.

  • Je bent een kei in het omzetten van ideeën naar actie en anderen hierin mee te trekken.

  • Je bent een rustbrenger en uitdager tegelijk voor creatieve geesten.

Wat je wil weten over het Marketing team?

  • Ons marketingteam, bestaat uit een Brand Director, een Marketing Coördinator, 2 Graphic Designers, 1 UX/UI Designer en twee Content Marketeers.

  • Nils, onze CCO was de allereerste medeMerker van Upgrade Estate en ademt onze brands in en uit.

  • Onze campagnes zijn niet alleen een weerspiegeling van onze visuele identiteit, maar belichaamt ook de missie en visie van onze merken.

  • Samen staan we te springen voor een vree wijze Performance Marketeer om onze creaties nog beter naar buiten te brengen.

  • De dynamiek en het enthousiasme binnen ons team kent geen grenzen.

  • Elk lid van ons team beschikt over een growth mindset die onze marketingstrategieën stimuleren.

  • Tijdens onze wekelijkse croque & roll bezorgen we elkaar campagne updates.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • Voor deze functie bieden wij een mobiliteitsbudget of bedrijfswagen aan.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?