Commercieel Traineeship

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je doorloopt een intensief opleidingstraject waarin je kennis maakt met onze verschillende afdelingen, zodat je in no time onze cultuur en onze waarden begrijpt.

  • Je volgt verschillende workshops met de focus op stakeholder centricity: storytelling, klantgericht en verbindend communiceren, ...

  • Je oefent de verschillende vaardigheden in diverse contexten binnen ons bedrijf.

  • Je reflecteert over jouw voortgang tijdens verschillende intervisiesessies.

  • Je participeert aan al onze klantevents en commerciele initiatieven.

  • Je gaat op pad met onze sales ambassadors om meer te leren over hoe we onze klanten informeren over onze investeringen.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Je ben fan van onze concepten en enorm nieuwsgierig naar onze aanpak.

  • Je hebt een vooropleiding genoten in een commerciële- , finance- of economische richting.

  • Je vrienden omschrijven je waarschijnlijk als ambitieus en energiek: ‘vooruit met de geit’ zou jouw levensmotto kunnen zijn.

  • Je benadert makkelijk nieuwe mensen en je brengt mensen graag met elkaar in contact.

  • Je bent een echte 'mensen mens' die investeert in duurzame relaties.

  • Je kan jezelf goed organiseren en je gaat gestructureerd en gedisciplineerd te werk.

  • Meertaligheid beschouwen we als een sterke troef.

  • Overtuig ons van jouw motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel.

  • Young professionals die bij ons Upkot gezeten hebben en/of kinderen van investeerders krijgen voorrang tot dit programma. (Ook andere gedreven professionals kunnen solliciteren.)

Wat je wil weten over het Sales team:

  • Je komt terecht in een team van 6 commerciële enthousiastelingen.

  • Onze investeerders kunnen rekenen op de beste klantenbeleving tijdens onze weergaloze events.

  • Vorig jaar brachten we 1700 stakeholders samen en vestigden we een nieuw wereldrecord 'Italian Kiss'!

  • Onze investeerders zijn believers die belang hechten aan de 'Social return on investment' van hun investering.

  • Onze klanten kunnen rekenen op een persoonlijke aanpak en dit zorgt voor een enorme klantenloyaliteit.

  • "Promise less give more", dat is waar wij als team voor staan.

  • Christophe, onze Head of Sales, is niet alleen een topcoach voor de voetbalploeg van zijn kids, hij is ook de vertrouweling voor het team.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het samen uitdragen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • Op donderdag is het onze 'focusdag', we plannen vergaderingen op andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien met onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?