Commercieel bediende

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor potentiële klanten.

  • Je beantwoordt mails en telefoons van klanten.

  • Je plant telefonisch afspraken in met 'warme leads' voor onze Sales Ambassadors.

  • Je ondersteunt bij de organisatie en uitvoering van unieke events om onze projecten te promoten.

  • Je zorgt voor een up-to-date lead bestand in ons CRM systeem.

  • Je volgt de infoaanvragen nauwgezet op.

  • Je neemt actief deel aan onze sales meetings en maandelijkse forecast.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Je benadert vlot nieuwe mensen, zowel telefonisch als tijdens events.

  • Je kan goed organiseren en resultaatsgericht werken geeft jou energie.

  • Je bent een enthousiasteling die mensen kan meetrekken en overtuigen.

  • Je hebt een flexibele ingesteldheid en werkt graag in teamverband.

  • Je hebt interesse in onze merken (Upkot, Upliving, Upoffiz).

Wat je wil weten over het Sales team:

  • Je komt terecht in een team van 6 commerciële enthousiastelingen.

  • Onze investeerders kunnen rekenen op de beste klantenbeleving tijdens onze weergaloze events.

  • Vorig jaar brachten we 1700 stakeholders samen en vestigden we een nieuw wereldrecord 'Italian Kiss'!

  • Onze investeerders zijn believers die belang hechten aan de 'Social return on investment' van hun investering.

  • Onze klanten kunnen rekenen op een persoonlijke aanpak en dit zorgt voor een enorme klantenloyaliteit.

  • "Promise less give more", dat is waar wij als team voor staan.

  • Christophe, onze Head of Sales, is niet alleen een topcoach voor de voetbalploeg van zijn kids, hij is ook een vertrouweling voor het team.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.  

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach. 

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 5 extralegale verlofdagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?