Business Developer

in Gent

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je bent verantwoordelijk voor de acquisities van nieuwe projecten en voor de commercialisering van ons Upoffiz concept in Brussel.

  • Je prospecteert, onderzoekt en onderhandelt projecten of gronden in het kader van acquisities.

  • Je investeert in de relaties met onze stakeholders om opportuniteiten in de markt te detecteren.

  • Je maakt haalbaarheidsstudies op van projecten die te koop worden aangeboden.

  • Onze 3 concepten, Upkot, Upliving en Upoffiz, vormen jouw referentiekader bij acquisities.

  • Je werkt een commercieel plan uit voor de verhuur van ons Upoffiz project in de Wetstraat in Brussel.

  • Je werkt nauw samen met Nils onze CCO en met Diederik onze COO.

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • Je houdt ervan om mensen te enthousiasmeren en overtuigen vanuit een verhaal.

  • Je bent vertrouwd met verschillende stakeholders uit de sector en je hebt reeds een netwerk opgebouwd.

  • Je hebt ervaring met haalbaarheidstudies, real estate acquisities en verhuur van kantoren.

  • Je kan jezelf goed organiseren en je gaat gestructureerd en gedisciplineerd te werk.

  • Tweetaligheid (Nederlands - Frans) is een enorm pluspunt, gezien je gedeeltelijk in regio Brussel werkt.

Wat je wil weten over ons commercieel team:

  • Je komt terecht in een team van commerciële enthousiastelingen.

  • "Promise less give more", dat is waar wij als team voor staan.

  • Stakeholders kunnen rekenen op de beste klantenbeleving tijdens hun volledige customer journey.

  • Ons eco systeem bestaat uit 6000 investeerders en huurders.

  • We zijn op heden operationeel actief in 7 steden en beheren 563 miljoen vastgoedprojecten.

  • Nils en Diederik zijn jouw coaches en hebben samengeteld 35 jaar ervaring binnen ons bedrijf opgebouwd.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het samen uitdragen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • Op donderdag is het onze 'focusdag', we plannen vergaderingen op andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt de eerste weken een grondig onboarding programma.

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Je hebt een flexibele agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • En uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Deze functie kan als bediende of dienstverlener ingevuld worden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?