Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!
Je staat in voor de boekhouding van Limoengroen en haar dochtervennootschappen, alsook van de aankomende duurzaamheidsprojecten in ontwikkeling.
Je verricht hiervoor voorbereidende en uitvoerende administratieve en financiële taken, zoals het boeken van bankafschriften, inkoopfacturen, telkens met een correcte toepassing van de BTW-regels, het boeken van lonen, afschrijvingen…
Je hebt een neus voor klantgerichtheid en staat in voor de maandelijkse verkoopfacturatie, de verwerking van inkomende betalingen en het versturen van aanmaningen.
Je houdt van een analytische boekhouding want wij analyseren graag de opbrengsten en kosten per project.
Je zorgt voor een vlotte maandafsluiting, maar ook de jaarafsluiting schrikt jou niet af waarbij je de typische afsluitboekingen voor jouw rekening neemt (belangrijk weetje: de jaarafsluiting gebeurt op 31 maart dus verlof is gevrijwaard in de zomervakantie 😊).
Je bent een belangrijke contactpersoon voor onze klanten en leveranciers in het kader van facturatie en betalingen.
Je rapporteert aan Ciska, onze Head of Finance.
Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!
Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Wie finance hoort denkt aan cijfers, maar ons team gaat een stap verder...
We zijn een echte business partner voor de hele organisatie.
Bij ons in het bedrijf wordt hard gelachen, zeker op de Finance afdeling!
Onze Finance collega's dragen zorg voor hun entiteiten alsof het hun eigen kindjes zijn.
Iedereen kent 'Universal Nation' als de favoriete song van Jean-Marie, onze CFO.
Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega.
Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerkers kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
We bieden mobiliteitsoplossingen aan op basis van de behoeftes van onze medeMerkers.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 38 uren of 30 uren week met 5 extralegale verlofdagen.
We zijn net verhuisd naar een nieuw Upoffiz gebouw in Gent, een inspirerende site vol beleving.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier