Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie merken: Upkot, Upliving en Upoffiz. Voel je jezelf aangetrokken tot onze vacature en geloof je dat jouw talenten matchen? Deel je motivatie en we nodigen jou uit voor een koffie en een babbel!
Als BIV stagiair werk je mee aan boeiende projecten en krijgt de kans om je kennis in praktijk om te zetten.
Je staat in voor de herverkoop van Upkot studentenkamers, van het eerste contact met de eigenaars tot de afronding.
Je staat in voor het voorbereiden, controleren en up-to-date houden van alle vastgoedinlichtingen, contracten en informatie dat nodig is om een verkoop tot een succesvol einde te brengen.
Je plant bezoeken in met potentiële kopers en zorgt voor een correcte en professionele afhandeling hiervan.
Je analyseert de markt samen met jouw andere collega’s om zo actuele prijzen en trends te identificeren. Met deze informatie zorg je voor een correcte waardebepaling en communicatie naar onze klanten toe.
Je staat in voor de administratieve opvolging en zorgt voor een correcte verwerking van gegevens in ons systeem.
Je staat in contact met klanten, zowel telefonisch als per mail, en beantwoordt alle vragen.
Je werkt mee aan de ontwikkeling van marketingmateriaal en communicatie, zoals advertenties en online acties.
Je komt terecht in een enthousiast team van 6 getalenteerde en gemotiveerde sales.
We streven ernaar om impact te maken en het beste resultaat te behalen voor onze klanten.
Onze investeerders zijn echte believers die waarde hechten aan de 'Social Return on Investment'.
We verwerken samen maandelijks meer dan 1.000 nieuwe gekwalificeerde leads.
We beschikken over meer dan €100 miljoen aan actuele investeringsprojecten.
Onze investeerders kunnen rekenen op de beste klantenbeleving tijdens onze weergaloze events.
We zijn trots op de positieve feedback van onze klanten en de loyaliteit die hieruit voortvloeit.
"Promise less give more", dat is waar wij als team voor staan.
Christophe blinkt niet alleen uit als coach voor zijn voetbalteam, hij is ook de betrouwbare steunpilaar van het team.
Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
In 2022 werden we bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!
Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
Onze duurzaamheidsdoelstellingen stimuleren omdenken en innovatie.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Via onze Upgrade Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.
Je stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.
Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.
We zijn net verhuisd naar een nieuw Upoffiz gebouw in Gent, een inspirerende site vol beleving.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier