BIM Coördinator

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Het BIM-team staat aan de wieg van uitdagende bouwprojecten voor onze drie merken Upkot, Upliving en Upoffiz.

  • We beschikken over een eigen BIM360-platform, dat wordt ingezet als Document Management System (DMS) met versiebeheer en digitale goedkeuringsflows, Model Management System (MMS), Issue Management System (IMS), Project Management System (PMS) en Asset Management System (AMS).

  • Binnen het team ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de verschillende disciplinemodellen in onze bouwprojecten, inclusief model checking en clash control.

  • Je werkt nauw samen met de BIM designers, projectmanagers, interne en externe teamleden om tot een gecoördineerd en kwalitatief resultaat te komen.

  • Je rapporteert aan de Head of BIM.

Met deze talenten blink je zeker uit:

  • Je behaalde een bachelordiploma bouwkunde, elektromechanica of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt een aantal jaar ervaring als BIM-coördinator.

  • Je kan vlot overweg met MS Office, AutoCAD, Revit, Navisworks, BIM360 en IFC-uitwisseling. Kennis van Dynamo is een plus.

  • Je laadt je batterijen op door via co-creatie tot nieuwe inzichten te komen.

  • Je zet graag de puntjes op de “i”, zonder het overzicht te verliezen.

  • Je bent een analytische probleemoplosser die kan spelen met een diversiteit aan informatie.

  • Je beseft als geen ander dat een vlotte teamwerking en een kwalitatief BIM-model het resultaat zijn van een efficiënte BIM-coördinatie.

Wat je wil weten over ons BIM Team:

  • Het ontwerp en de bouw van onze projecten realiseren we samen met onze teams development, technics, construction en BIM.

  • We staan voor een doordachte pre-engineering en garanderen dan ook een slimme, duurzame en kwalitatieve uitvoering van de werken, met een vlot projectverloop.

  • Ons bouwteam implementeert daarbij de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: BIM, VR, 3D-print, houtbouw, modulair- & circulair bouwen.

  • De focus op diverse thema's rond energietransitie, datamonitoring en hernieuwbare technieken wordt gecoördineerd door Limoengroen, ons energiebedrijf.

Wat je moet weten over onze bedrijfscultuur:

  • Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze  Best Workplace. 

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker talentgericht kan werken en zich goed voelt in zijn job.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door al onze betrokken MedeMerkers.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze SDG's.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de  diversiteit van onze teams.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

Dit mag je verwachten in return:

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker en zorgt ervoor dat we met onze bouwafdeling de nieuwste methodes en tools kunnen integreren in voorbereiding en uitvoering.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.

  • We bieden je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

  • We werken volgens een 40-urenweek met 12 ADV-dagen.

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?