Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.
Het BIM-team staat aan de wieg van uitdagende bouwprojecten voor onze drie merken Upkot, Upliving en Upoffiz.
We beschikken over een eigen BIM360-platform, dat wordt ingezet als Document Management System (DMS) met versiebeheer en digitale goedkeuringsflows, Model Management System (MMS), Issue Management System (IMS), Project Management System (PMS) en Asset Management System (AMS).
Binnen het team ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de verschillende disciplinemodellen in onze bouwprojecten, inclusief model checking en clash control.
Je werkt nauw samen met de BIM designers, projectmanagers, interne en externe teamleden om tot een gecoördineerd en kwalitatief resultaat te komen.
Je rapporteert aan de Head of BIM.
Je behaalde een bachelordiploma bouwkunde, elektromechanica of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een aantal jaar ervaring als BIM-coördinator.
Je kan vlot overweg met MS Office, AutoCAD, Revit, Navisworks, BIM360 en IFC-uitwisseling. Kennis van Dynamo is een plus.
Je laadt je batterijen op door via co-creatie tot nieuwe inzichten te komen.
Je zet graag de puntjes op de “i”, zonder het overzicht te verliezen.
Je bent een analytische probleemoplosser die kan spelen met een diversiteit aan informatie.
Je beseft als geen ander dat een vlotte teamwerking en een kwalitatief BIM-model het resultaat zijn van een efficiënte BIM-coördinatie.
Het ontwerp en de bouw van onze projecten realiseren we samen met onze teams development, technics, construction en BIM.
We staan voor een doordachte pre-engineering en garanderen dan ook een slimme, duurzame en kwalitatieve uitvoering van de werken, met een vlot projectverloop.
Ons bouwteam implementeert daarbij de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: BIM, VR, 3D-print, houtbouw, modulair- & circulair bouwen.
De focus op diverse thema's rond energietransitie, datamonitoring en hernieuwbare technieken wordt gecoördineerd door Limoengroen, ons energiebedrijf.
Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.
We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.
Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.
Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals.
De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach.
Bij ons heb je de mogelijkheid om een “intrapreneur” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.
Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.
Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket.
We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 40 uren week met 12 extralegale verlofdagen.
Upgrade Estate maakt gebruik van cookies om de website beter te laten functioneren, om de werking en de inhoud van de website te verbeteren en om de bezoekers van de website relevante advertenties en content te bezorgen.
Als je kiest voor “Alle cookies aanvaarden”, ga je ermee akkoord dat wij deze informatie gebruiken voor de bovenvermelde redenen. Als je de toestemming weigert gebruiken wij alleen de noodzakelijke cookies om de site te laten functioneren en ontvang je helaas geen gepersonaliseerde inhoud.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier