Assistent Bouwteam

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • Zakwoordenboekjes stellen ons in staat om met onze anderstalige aannemers te communiceren.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons Bouwteam Upsize:

  • Ons team implementeert de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: 3D-print, modulair- & circulair bouwen.

  • We staan voor een doordachte pre-engineering en garanderen dan ook een slimme, duurzame en kwalitatieve uitvoering van de werken.

  • We staan voor kwalitatief uitgevoerde werken en voor een vlot projectverloop.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je bent de rechterhand van de projectmanager voor de organisatie en de logistiek van de bouwplaats.

  • Je bereidt de vergaderingen van het bouwteam mee voor.

  • Je zorgt voor een positieve sfeer op de bouwplaats en het kantoor, zodat het voor iedereen fijn werken is ter plaatse.

  • Je houdt toezicht op het respecteren van de veiligheidsvoorschriften op de bouwplaats.

  • Je plant overlegmomenten in voor de bouwafdeling van A tot Z: medewerkers uitnodigen, opmaken van agenda, notuleren tijdens de vergadering en afspraken opvolgen.

  • Je bent de contactpersoon voor diverse aannemers, leveranciers en stakeholders.

  • Je staat mee in voor de kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het werfmateriaal en beheert de werfsleutels, werkmaterialen, enz.

  • Je controleert de bouwplaats op vlak van veiligheid, preventie en afvalbeheer.

  • Je onderhoudt contact met de buren van projecten in uitvoering.

Welke persoonlijkheden zullen schitteren in deze job?

  • Je hebt een echte 'getting things done' mentaliteit.

  • Je bent een organisatorisch talent en hierdoor ben je een rustbrenger voor jouw collega's.

  • Je hebt een bachelordiploma op zak.

  • Affiniteit met de bouwsector is niet noodzakelijjk, enthousiasme en positiviteit vinden we belangrijker.

  • Je beseft dat een vlotte oplevering het resultaat is van teamwork.

  • Je wordt intens gelukkig van een dynamische werkomgeving.

Wat mag je verwachten van ons in return?

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker en zorgt ervoor dat we met onze bouwafdeling de nieuwste methodes en tools kunnen integreren in voorbereiding en uitvoering.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.

  • We bieden je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

  • We werken volgens een 40-urenweek met 12 ADV-dagen.

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier