(Junior) Boekhouder

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons Finance Team:

  • In 2018 werden we bekroond tot Best Finance team!

  • Bij ons in het bedrijf wordt hard gelachen, zelfs op de Finance afdeling :-)

  • Onze boekhouders dragen zorg voor hun vennootschappen alsof het hun eigen kindjes zijn.

  • Iedereen kent 'Push' als de favoriete song van Jean-Marie, onze CFO.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie:

  • Je staat in voor de volledige boekhouding van één of meerdere patrimoniumvennootschappen.

  • Je staat in voor de volledige boekhouding en administratie van VME’s (Verenigingen van Mede-Eigendom).

  • Je verricht diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de VME’s, zoals het voorbereiden van de Algemene Vergaderingen en het aanleveren van administratieve stukken bij herverkopen.

  • Je rapporteert aan Jan, onze Head of Accounting.

Welke persoonlijkheden zullen schitteren in deze job?

  • Je hebt een goede kennis van algemene boekhouding en een eerste ervaring of interesse in de syndicuswetgeving.

  • Je beschikt over een basiskennis van de huurwetgeving.

  • Administratief werk schrikt jou niet af, het biedt jou de kans om de puntjes op de i te zetten.

  • Je hebt aandacht voor details en controleert de voortgang van jouw taken.

  • Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een pluspunt.

Wat mag je verwachten van ons in return:

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

  • En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier