Assistant Facility Manager

in Gent Centrum

Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten en young professionals en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Ons geïntegreerd beheer maakt tastbaar waar we als bedrijf voor staan: aantrekkelijke gemeenschappelijke ruimtes, een doorgedreven aandacht voor duurzaamheid, een uitstekende prijskwaliteitverhouding, convenience voor huurder en investeerder én een ‘wooncoach’ als verbindende factor.

https://upgrade-estate.be

Wat wil je weten over ons:

  • Met Upkot zijn we marktleider in studentenhuisvesting met een unieke en community gerichte aanpak.

  • Wij zijn gek van jong en gedreven aankomend talent.

  • We ondervinden dat onze kwalitatieve studenthuisvesting een positief effect heeft op de studieresultaten van onze studenten.

  • Onze coaches creëren bruisende communities. Samen met het facility team zorgen ze bovendien voor een vlekkeloos beheer, waardoor studenten en young professionals de tijd van hun leven hebben in onze projecten.

  • We organiseren standaard periodieke conceptrondes in onze gebouwen om de kwaliteit van beheer en service op te volgen, dit draagt bij tot de tevredenheid van onze klanten.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, roots, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat we voor jou in petto hebben:

  • Dankzij jou verloopt het registreren & toewijzen van nieuwe klussen op ons facility software platvorm feilloos.

  • Je volgt zelf een aantal kleine klussen op (liften, lekkages, verstoppingen,…).

  • Je verzorgt de facturatie of doorfacturatie en handelt na herstel het verder administratief proces af.

  • Je informeert onze coaches en alle betrokkenen over de voortgang van klussen, nieuwe werkwijzen, projecten, controles, enz…

  • Je verwerkt de issues en to do’s na de conceptrondes in onze gebouwen..

  • Je bereidt interne workshops en teammeetings mee voor.

  • Dankzij jou hebben we een correct overzicht over onze stock.

  • Je biedt ondersteuning bij de voorbereiding van opleveringen van onze nieuwe gebouwen.

Wie komt hiervoor in aanmerking?

  • Lijstjes afvinken, ‘getting things done’, you love it!

  • Je omgeving zou je beschrijven als een bezige bij.

  • Administratief werk schrikt jou niet af, dat biedt jou de kans om de puntjes op de i te zetten.

  • Je hebt een hoger diploma behaald in Facility Management of gelijkgesteld door ervaring.

  • Jouw drive en goesting is belangrijker dan jouw ervaring of diploma.

  • Kennis in Facility Management is een pluspunt. Bouwkundige en technische kennis is een extra troef, net als kennis van methodes in Facility Management.

  • Je spreekt Nederlands een aardig woordje Frans.

Wat mag je verwachten van ons:

  • Een job in het meest gedreven Facility team ter wereld 😊

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

  • En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier