Upgrade Estate realiseert en beheert connecterende huisvesting voor studenten, young professionals en groei KMO’s en weet als geen ander in te spelen op de noden van deze doelgroepen. Huisvesting is voor ons een manier om onze ultieme ‘why’ te realiseren: sociale impact en maatschappelijke meerwaarde creëren in een economisch duurzaam model. Bij ons is vastgoed het decor, de ruimte waar mensen connecteren en studeren, leven en een netwerk uitbouwen voor het leven. We realiseren onze missie via onze drie connecterende merken: Upkot, Upliving en Upoffiz.
Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.
We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.
Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.
Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.
We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.
We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.
Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.
De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
In 2018 werden we bekroond tot Best Finance team.
Wie finance hoort denkt aan cijfers, maar ons team gaat een stap verder...
We zijn een echte business partner voor de hele organisatie.
Bij ons in het bedrijf wordt hard gelachen, zeker op de Finance afdeling!
Onze Finance collega's dragen zorg voor hun entiteiten alsof het hun eigen kindjes zijn.
Iedereen kent 'Push' als de favoriete song van Jean-Marie, onze CFO.
Je staat in voor de administratie en boekhouding van 10 Upkot gebouwen die als een Vereniging van mede-eigendom (VME) worden beheerd.
Je verricht voorbereidende en uitvoerende financieel-administratieve taken, zoals: inboeken van inkoopfacturen, bankuittreksels, kostenverdeling voor de gemeenschappelijke delen van de VME, voorbereiding van de jaarlijkse Algemene vergaderingen, ...
Je bent de contactpersoon voor onze individuele eigenaars in de VME's.
Je contacteert en informeert eigenaars en leveranciers in het kader van facturatie en betalingen.
Je rapporteert aan Kenneth, onze Head of Accounting.
Je hebt interesse in de financiële aspecten van vastgoedbeheer en huurwetgeving.
Kennis en ervaring op het gebied van boekhouding en finance is een troef, maar geen must, we verwelkomen vooral graag 'leergierige geesten' is ons team.
Je bent een doorzetter, je houdt van orde en structuur, dat geeft jou rust in jouw werk.
Je bent een stille helper, je geniet er van om onze klanten, stakeholders en collega's verder te helpen en te ontzorgen.
Je bent een bezige bij, je laadt jouw batterijen op als je met zinvolle activiteiten bezig bent en to do's can af checken.
Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker.
Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die jou begeleidt.
We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.
MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.
We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.
In deze job is een deeltijdse invulling bespreekbaar.
En uiteraard wordt een job bij ons ook mooi beloond.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier