Upgrade Estate réalise et gère des logements communicants pour étudiants, jeunes actifs et PME en croissance et sait mieux que quiconque comment répondre aux besoins de ces publics cibles. Le logement est un moyen pour nous de réaliser notre « pourquoi » ultime : créer un impact social et une valeur ajoutée sociale dans un modèle économiquement durable. Chez nous, l'immobilier est le décor, l'espace où les gens se connectent et étudient, vivent et se construisent un réseau pour la vie. Nous réalisons notre mission à travers nos trois marques connectées : Upkot, Upliving et Upoffiz.
Our company breathes sustainability & innovation, this gets a concrete translation in our Sustainable Development Goals.
The strength of our company lies, among other things, within the diversity of our teams. We prefer colorful characters over traditional profiles.
Every talent regardless of age, roots, gender, disability & religion enriches our company.
A clear strategy where the customers is placed central and trust are typical for our (certified) Best Workplace.
We provide students the ‘time of their life’ at Upkot.
Our coaches are social ‘polymaths’ 😉
The enthusiasm in team coaches doesn’t know any boundaries.
In all our Upkot projects live Upkot chickens.
You’ll make Upkot a place that vibrates with activities & entertainment.
You offer a listening ear to the students.
You make clear arrangements with our students, so that everyone can feel at home within the community.
You communicate with our Upkot students; mainly through social media.
You organize the entries and exits, announced check-ups and the rental periods.
You are the contact person for all practical questions.
You contact our maintenance service ‘Upfix’ for defects.
‘Always ready to rumble’, that’s how your friends would describe you
You sparkle with energy and can handle unforeseen circumstances with ease.
You’re a real people person, no shortage in empathy.
You radiate confidence and you have no problem confronting people in an engaged way.
You’re customer oriented and spontaneously deal with questions and needs from our different stakeholders.
You preferably have a degree in social work, (ortho)pedagogy, communication or journalism.
You have at least 2 years of work experience.
You live in the near area (max 20 min by bike) of Bro Upkot or Baudelo & Gate Upkot.
Experience as an animator or leader in a youth movement is an advantage.
A fulltime job of 38 hours, in which you have the freedom to manage your own schedule.
You go through an intensive onboarding program with a welcomer coach, who takes care of you.
Our own Upgrade Academy ensures that every employee can develop further professionally.
We are a flexible organization in which it is negotiable to take on various roles during your career that are an 'Upgrade' for you and the organization.
Of course, a job in our company is well rewarded.
Upgrade Estate utilise des cookies pour améliorer le fonctionnement du site web, pour améliorer le fonctionnement et le contenu du site web et pour procurer aux visiteurs du site web des annonces et contenu pertinents.
Si vous choisissez "Acceptez tous les cookies", vous acceptez que nous utilisions ces informations pour les raisons susmentionnées. Si vous refusez votre consentement, nous n'utiliserons que les cookies nécessaires au fonctionnement du site et vous ne recevrez malheureusement aucun contenu personnalisé.
Jobtoolz collecte des données anonymes pour améliorer l'expérience utilisateur sur les sites de recrutement. Lisez ici la politique de cookies complète de Jobtoolz.
Pour assurer un processus de recrutement et de sélection de qualité, nous recueillons vos données personnelles à l'aide de cette plateforme de candidature en ligne.
La communication de ces données personnelles est donc une condition nécessaire pour compléter le processus de candidature.
En recueillant et en traitant vos données personnelles, nous respectons toujours les réglementations relatives à la protection des données personnelles ainsi que le Règlement Général sur la Protection des Données ("AVG" ou GDPR").
Pour de plus amples informations sur la manière dont nous traitons vos données personnelles, nous vous renvoyons à notre politique de confidentialité.
Souhaitez-vous en savoir plus sur la politique de confidentialité de Jobtoolz Cliquez ici