Project Manager

in Gent Centrum

Upgrade Estate realizes and manages connecting housing for students, young professionals and growing SMEs and knows better than anyone how to respond to the needs of these target groups. Housing is a way for us to realize our ultimate 'why': creating social impact and social added value in an economically sustainable model. With us, real estate is the decor, the space where people connect and study, live and build a network for life. We realize our mission through our three connecting brands: Upkot, Upliving and Upoffiz.

https://upgrade-estate.be

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Elke collega is voor ons een medeMerker, gezien we samen onze visie en waarden uitdragen.

  • We zorgen ervoor dat elke medeMerker kan doen waar hij goed in is, zich goed voelt in zijn job en dus ook kan werken aan zijn eigen geluk.

  • Onze Customer Intimacy Strategie wordt uitgedragen door 'the most happy employees'.

  • Donderdag is al jaren onze 'focus-dag', meetings plannen we op de andere weekdagen.

  • We laten geen enkele kans liggen om successen te vieren met elkaar op een verrassende en origi-Nele manier.

  • We motiveren al onze medeMerkers om verder te groeien in onze 5 Upskills.

  • Ons bedrijf ademt creativiteit en duurzaamheid en dat krijgt een concrete vertaling in onze Sustainable Development Goals.

  • De kracht van ons bedrijf zit onder meer in de diversiteit van onze teams. We verkiezen kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Elk talent ongeacht leeftijd, gender, beperking en geloofsovertuiging vormt een verrijking voor ons bedrijf. 

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn typerend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace. 

Wat je wil weten over ons Bouwteam Upsize:

  • Ons team implementeert de nieuwste bouwmethodes in de projecten zoals: 3D-print, modulair- & circulair bouwen.

  • We staan voor een doordachte pre-engineering en garanderen dan ook een slimme, duurzame en kwalitatieve uitvoering van de werken.

  • We staan voor kwalitatief uitgevoerde werken en voor een vlot projectverloop.

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je realiseert met jouw team uitdagende bouwprojecten en werkt hiervoor met innovatieve bouwtechnieken zoals houtskeletbouw.

  • Je volgt jouw project op van A tot Z: je maakt de planning op, coördineert de werken met de architect en aannemers en je bewaakt de correcte uitvoering van de werken.

  • Je houdt de budgetten up-to-date.

  • Je leidt de werfvergaderingen en maakt de verslagen op.

  • Je stuurt de aannemers aan in samenwerking met de sitemanager.

  • Je geeft instructies aan de sitemanager voor de opvolging van projecttaken en de werforganisatie.

  • Je werkt met de nieuwste tools zoals BIM 360 en 3D-printing.

  • Je rapporteert naar de Building Coördinator.

Met welke talenten schitter jij ongetwijfeld in deze job?

  • Je hebt een hoger diploma in de ingenieurswetenschappen of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt bij voorkeur 5 jaar ervaring met projectleiding in de appartementsbouw of grotere bouwprojecten.

  • Getting things done” is absoluut jouw professionele drijfveer.

  • De werf is jouw 'favorite place to be' 😀

  • Je beseft als geen ander dat een vlotte oplevering het resultaat is van teamwork.

Wat mag je verwachten van ons in return:

  • Onze eigen Upgrade Academy zet in op de professionele ontwikkeling van elke medeMerker en zorgt ervoor dat we met onze bouwafdeling de nieuwste methodes en tools kunnen integreren in voorbereiding en uitvoering.

  • Je doorloopt een intensief onboardingsprogramma met een onthaalcoach die zich over jou begeleidt.

  • We bieden je een aantrekkelijk salarispakket, bedrijfswagen met extralegale voordelen.

  • We werken volgens een 40-urenweek met 12 ADV-dagen.

  • We stimuleren elke MedeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder te groeien in onze organisatie.

  • MedeMerkers kunnen 'intrapreneurs' zijn en maken het verschil door een idee te lanceren, uit te werken en hier een eigen team voor samen te stellen.

  • We zijn een flexibele organisatie waarin het bespreekbaar is om tijdens je loopbaan diverse rollen op te nemen die voor jou en de organisatie een 'Upgrade' zijn.

Download attachment(s)

Privacy Policy

In order to ensure high-quality recruitment and selection processes, we collect your personal data using this online application platform.

The provision of this personal data is therefore a necessary condition to complete the application process.

When collecting and processing your personal data, we always comply with the regulations on the protection of personal data as well as the General Data Protection Regulation ("AVG" or GDPR).

For more information on how we process your personal data, we would like to refer you to our privacy policy.

Would you like to know more about the privacy policy of Jobtoolz Click here